Pazar, Eylül 27, 2009

Dileğini Tutmuş Sayar Sonsuzdan Geri

İTunes listemi yenilemek istedim bugün. İnsan sıkılıyor bir süre sonra aynı şarkıları dinlemekten. Tabiki yerine yeni albümler ekleniyor zamanla. Ama bazen de eski dosyalardakileri eklemek gerekiyor. İşte ben de bugün bikaç eski dosya ekledim listeme. Bunlardan biri de başlıktan da anlaşıldığı gibi Vega'nın albümü oldu.

Yıl olmuş dinlemeyeli. Kulağımın önündeki eskimiş melodileri atıverdi. Ve O şarkıyı dinlerken önce eskiden ne hissettiğim geldi aklıma, ya da neler. O zaman kimler vardı hayatımda, ne gelişmeler vardı ve ben neler dilemiştim. Bu şarkının bendeki anlamı neydi o zaman. Sonsuzdan geri saymıştım ve saydıklarımın hangileri sonsuzu beklemeden gerçekleşmişti.

Farkettim ki bazı dileklerimden vazgeçmişim. Yerine 'update' edilmişleri gelmiş ve yepyenileri. Eskiden en çok kariyerle ilgili dileklerim olurdu. Hoş yine var. Ama bu sefer sonsuzdan saymıyorum ,anladım. Daha güvenim gelmiş kendime demek. Daha çok büyümüşüm, tanımışım kendimi.

Bi dilek var ki.. Onu biraz uyarlamışım ama kalmış o. Sayıyorum hala sonsuzdan geri. Sevmek istiyorum birini. Çok sevmek! Hayatımı feda edebilcek kadar. Biliyorum çok arabesk bu. Ama öyle istiyorum işte. Sadece bununla kalmıyorum tabi. Bunların hepsini O'nun da benim için yapmasını istiyorum. O her kim olursa, bi an önce karşıma çıkmasını. Beni benden almasını.

Güvenmeyi.. Çok güvenmeyi. Beni hiç hayal kırıklığına uğratmamasını. İçindeki herşeyi benle paylaşabilmesini.

Cesur olmasını.. Öyle ki ben O'na gülsem de kızarmıycak yanakları. Dalga geçicem o bana kızmıycak, kırılmıycak, aksine sımsıkı sarılıcak bana, hoşuna gidecek söylediklerim içten içe. Hiçbizaman ne düşünceğimden korkmadan bana sormak istedğini sorucak.

Benden bi ışık görmesine gerek kalmadan adım atmasını.. Yani çok güçlü olacak. Benim O'nu reddetme ihtimalime rağmen hiç düşünmeden gelicek. O kadar çok sevicek ki sonuçlar umrunda bile olmuycak. Sonuna kadar gidecek.

Veee.. Benden hiç ama hiç vazgeçmemesini. Her ne kadar ben bir gün öyle bir gün böyle olsam da her gün benle yeniden tanışma hevesinin bitmemesini..

1 yorum:

  1. yazdiklarini okudugumda adam sandler ve drew barrymore' un filmi geldi aklima "first 50 kisses" di adi galiba filmin, ve tam da senin dilegindeki gibi, adam sandler her gun drew barrymore ile tanismak icin yeni yeni seyler yapmak zorunda kaliyordu..
    sen de bu dileginden hic vazgecme, olur mu, ona hep inan ve hayal etmeye devam et.
    sonucta ne kaybedebilirsin ki ?
    ama olur da dilegin gerceklesirse, o kisi seni omrunun sonuna kadar ruyadaymiscasina mutlu edebilir, ve isin guzel yani, sen tum kalbinle ve bedeninle hayatta olmaya devam edersin :)
    bence bunun icin denemeye deger...

    YanıtlaSil

Ruhum işte bu benim kuralım dedi

'Yaşadığım hayatı değiştirmeye, kendimi dönüştürmeye hazır mıyım?'' diye sormak için hiçbir zaman geç değil. Kaç yaşında olursak olalım, başımızdan ne geçmiş olursa olsun, tamamen yenilenmek mümkün.
Tek bir gün bile öncekinin tıpatıp tekrarıysa, yazık. Her an her nefeste yenilenmeli. Yepyeni bir yaşama doğmak için ölmeden önce ölmeli

Ruhum bu hikayeyi çok beğendi

Bir abdal bir şehre gelmiş. Buranın halkı yabancılara hiç güvenmezmiş. ' Defol !' diye bağırmışlar dervişe. ' Hiçbirimiz seni tanımıyoruz!'
Derviş sükunetle cevap vermiş. ' Ben kendimi tanıyorum ya, önemli olan o. İnan olsun, şayet öbür türlü olsaydı, yani siz beni bilseydiniz ama ben kendmi bilmeseydim, çok daha fena olurdu.'

Ruhuma göre aşk..

  • karsisinda butun duvarlarini yikip, butun zirhlarini cikarip cirilciplak kalabilmektir
  • madden yaninda olmasa da, manen yaninda oldugunu hissettirmesidir
  • bitince selaleden baktiginda sonunu goremedigin bi yukseklik, yuzune carpan sudur
  • sarilmanin en anlamli oldugu andir
  • koynunda uyutmaktir
  • hayatı kolayca zorlaştırmaktır
  • canını acıtacak bişeyler bulabilmektir
  • saatlerce ağlamaktır
  • sabaha kadar gözünü kırpmadan tek bi noktaya bakmaktır
  • 'O'nunla hayallerinin ortak olmama ihtimalinden korkmaktır
  • elinde olmadan söylediği her kelimeyi hafızana kazımaktır
  • bazen kendine inanamamaktır
  • sonsuz mutluluk ve huzur hissidir
  • biçok şey olumsuz gitse bile O'nun hayatımda olduğunu hissetmenin herşeyi bi anda olumlu göstermesidir
  • hergün yeni bi 'sen'e uyanmaktır
  • farkında olmadan gelecek planlarını ona göre hazırlamaktır
  • hiç düşünmeden onunla herşeyi yapabilecek gücü kendinde bulmaktır
  • karsisinda butun duvarlarini yikip, butun zirhlarini cikarip cirilciplak kalabilmektir